Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu. Polityka prywatności

zamknij

Zwroty i reklamacje - przydatne informacje

Poniżej przedstawiamy najważniejsze kwestie dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów.

Przede wszystkim: dbamy o prawa konsumenta

Posiadamy 'Certyfikat dbałości o prawa konsumenta'. Przyznawany jest on sklepom, których regulamin jest w 100% zgodny z prawem oraz nie zawiera klauzul niedozwolonych. 

Zobacz nasz certyfikat

Ponadto gwarantuje on, że sklep przestrzega prostych i jasnych reguł związanych z reklamacją towaru i prawem odstąpienia od umów.

 Szkody transportowe

Klienci często pytają: 'Co w sytuacji, kiedy dotrze do mnie stłuczony klosz?

Zapewniamy: Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. W takiej sytuacji prosimy o dowód szkody w postaci zdjęcia takiego klosza - może to być zdjęcie przesłane telefonem komórkowym (wiadomość MMS) lub zdjęcie wykonane aparatem cyfrowym (wysłane na nasze adres mailowy). W zależności od pory dnia nowy klosz zostaje wysłany albo w ten sam dzień albo następny, oczywiście również kurierem DPD.

Wyjątek stanowią klosze witrażowe (Seria 'O'), które wykonywane są ręcznie na zamówienie przez witrażystę i czas oczekiwania na wysyłkę wynosi 2-5 dni roboczych.

Proszę pamiętać, że to my ponosimy wszystkie koszty związane wysyłką nowego klosza. Dokładamy wszelkich starań, aby pakować paczki starannie i bezpiecznie.

 Zwroty (darmowe)

Otrzymałeś lampy, lecz wahasz się czy dokonałeś dobrego wyboru? Nie ma problemu - będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie Internetowym w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny (licząc od dnia odbioru osobistego lampy lub odbioru od firmy kurierskiej). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji na przykład pisemnie na adres MN INTERIORS MARCIN NORAS; ul. Świdnicka 27/55; 40-711 Katowice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mninteriors.pl.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Regulamin Sklepu”. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

Przesyłkę proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: MN INTERIORS MARCIN NORAS; ul. Świdnicka 27/55; 40-711 Katowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli przesyłka zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący, chyba, że zgodzi się na odebranie przesyłki przez kuriera (najczęściej z firmy DPD) - w takim przypadku Kupujący nic nie płaci za koszty przesyłki zwrotnej. Oznacza to, że Kupujący nie płaci zarówno za przesyłkę zakupionej lampy (u nas zawsze przesyłka gratis), jak również za ewentualną przesyłkę zwrotną do nas. Kurier może odebrać paczkę z dowolnie wskazanego przez Klienta adresu.

Najlepiej byłoby, aby lampy zapakowane były w pudełka, w których przyjechały. Po pierwsze unikniemy w ten sposób szkód transportowych, a po drugie jest to wygodniejsze dla klienta, ponieważ nie trzeba się martwić o zakup kartonu czy folii bąbelkowej.

Śmiało można stwierdzić, że zwrotny w naszej firmie są szybkie oraz wygodne.

 Reklamacje

Są to niezwykle rzadkie sytuacje, lecz zwykle nieprzyjemne dla obu stron transakcji. Każdy może się pomylić, każdy może mieć słabszy dzień. Dlatego jeśli zdarzy się, że otrzymana lampa pod jakimś względem jest niezgodna z tym, czego oczekiwałeś:
1. Poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo. Omówimy szczegóły reklamacji i ustalimy dzień oraz godzinę, o której kurier przyjedzie po lampę. 
2. Zdecydowanie nalegamy, aby lampa zapakowana była do pudełka, w którym przyjechała. Po pierwsze unikniemy w ten sposób szkód transportowych, a po drugie jest to wygodniejsze dla Ciebie, ponieważ nie trzeba się martwić o zakup kartonów czy folii bąbelkowej.
3. Maksymalnie do 14 dni roboczych otrzymasz przesyłkę zwrotną. Jest to oczywiście maksymalny czas, a w praktyce termin ten wynosi 2-4 dni robocze, ponieważ reklamacje traktujemy priorytetowo.
4. Reklamacja może również dotyczyć klosza, który dotarł w paczce stłuczony. W 90% przypadków na następny dzień roboczy wysyłany jest kurierem nowy klosz. Pozostałe 10% przypadków to klosze na przykład witrażowe, które musimy na nowo zamówić u witrażysty.
5. Reklamacja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, ponieważ to my opłacamy przesyłki oraz koszty związane z naprawą.
6. Reklamacje są dla nas priorytetem, dlatego dbamy o to, aby cała procedura przebiegała jak najszybciej.