Nasze dane
 



MN Interiors
Marcin Noras
ul. Świdnicka 27/55
40-711 Katowice
NIP 954-259-42-36
Regon 242865652
 

Numer konta do wpłat (mBank)
10 1140 2004 0000 3802 7744 0161 
 

Pytania na temat oferty oraz zamówienia można składać pod numerem telefonu oraz pod adresem e-mail: 
 

  Nr tel.: +48 535 928 455
  E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
   

Napisz do nas / Zapytaj / Zamów



...

Darmowa przesyłka kurierska przez cały rok!

Bez względu na sposób płatności kupując u nas nie zapłacisz za przesyłkę kurierską - zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym jak i kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Darmowa przesyłka dotyczy wyłącznie zamówień złożonych przez Sklep internetowy - na serwisie Allegro.pl obowiązują normalne opłaty za przesyłkę.

Życzymy udanych zakupów!

Jesteśmy sprawdzonym sprzedawcą

Nie jesteśmy anonimowi. Najlepszą naszą rekomendacją jest ponad 1900 komentarzy pozytywnych na naszym koncie firmowym w serwisie Allegro.pl: Zobacz, jak oceniają nas klienci
Klienci uważają naszą pracę za doskonałą i oceniają nas na 5.0 w kategoriach:

Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Koszty wysyłki:  

   


Towar możesz zobaczyć i odebrać osobiście

Mieszkasz w pobliżu Katowic? Chcesz zobaczyć towar na żywo? Zadzwoń lub napisz, umówimy się na spotkanie.

Posiadamy 'Certyfikat dbałości o prawa konsumenta' 

Certyfikat ten przyznawany jest sklepom, których regulamin jest w 100% zgodny z prawem oraz nie zawiera klauzul niedozwolonych. Dzięki temu masz pewność, że nic Cie nie zaskoczy.

Ponadto gwarantuje on, że sklep przestrzega prostych i jasnych reguł związanych z reklamacją towaru i prawem odstąpienia od umowy.

Strona informacyjna dotycząca zwrotów i reklamacji w naszym sklepie: Zwroty i Reklamacje.

Zobacz certyfikat
 

Nie musisz składać zamówienia poprzez sklep

Możesz po prostu zadzwonić lub napisać wiadomość e-mail:

  Nr tel.: 535 928 455
  E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Boisz się, że otrzymasz stłuczony klosz?

Nawet, jeśli zderzy się taka sytuacja, nie martw się – na następny dzień wyślemy nowy klosz, oczywiście na nasz koszt i również kurierem. Wyjątek stanowią klosze witrażowe, ponieważ w takim przypadku musimy zamówić nowy klosz u witrażysty i czas oczekiwania na nowy klosz wynosi wtedy do 5 dni roboczych.

Wysyłamy za pobraniem

Jeśli zamiast przelewu chciałbyś zapłacić za towar kurierowi dostarczającemu paczkę – nie ma problemu.

Wysyłamy tylko kurierem

Ze względu na szklane klosze paczki muszą być doskonale zabezpieczone, a sama przesyłka szybka i bezpieczna. Dlatego paczki nadajemy wyłącznie poprzez firmę kurierską DPD.

Wystawiamy faktury VAT

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Jesteśmy elastyczni

Jeśli podoba Ci się któraś lampa, lecz chciałbyś na przykład:
- skrócić ją lub wydłużyć
- użyć klosza z innej serii
- dołożyć jedno ramię i żyrandol trójramienny przekształcić w czteroramienny
Napisz lub zadzwoń – na pewno pomożemy. Wykonamy wizualizację takiej lampy, zrobimy wycenę.

Łatwe zwroty

Otrzymałeś lampy, lecz wahasz się czy dokonałeś dobrego wyboru? Nie ma problemu, możesz je powiesić, a ostateczną decyzję o zwrocie masz do 14 dni kalendarzowych. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu masz 14 dni kalendarzowych na wysyłkę towaru do nas. Takie prawa gwarantuje Kupującemu ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.). Możemy również zamówić kuriera pod wskazany adres - odbierze on spakowany towar.

Mieszkasz w pobliżu Katowic? Chcesz odebrać lampy osobiście?

Zadzwoń lub napisz, umówimy się na spotkanie w dogodnym terminie i miejscu.

  Nr tel.: 535 928 455
  E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
     

Wysyłamy tylko kurierem

Ze względu na szklane klosze paczki muszą być doskonale zabezpieczone, a sama przesyłka szybka i bezpieczna. Dlatego paczki nadajemy wyłącznie poprzez firmę kurierską DPD.

Szkody transportowe

Klienci często pytają: 'Co w sytuacji, kiedy dotrze do mnie stłuczony klosz?

Zapewniamy: Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. W takiej sytuacji prosimy o dowód szkody w postaci zdjęcia takiego klosza - może to być zdjęcie przesłane telefonem komórkowym (wiadomość MMS) lub zdjęcie wykonane aparatem cyfrowym (wysłane na nasze adres mailowy). W zależności od pory dnia nowy klosz zostaje wysłany albo w ten sam dzień albo następny, oczywiście również kurierem DPD.

Wyjątek stanowią klosze witrażowe (Seria 'O'), które wykonywane są ręcznie na zamówienie przez witrażystę i czas oczekiwania na wysyłkę wynosi wtedy kilka dni roboczych.

Proszę pamiętać, że to my ponosimy wszystkie koszty związane wysyłką nowego klosza. Dokładamy wszelkich starań, aby pakować paczki starannie i bezpiecznie.

Czas oczekiwania

W 90% przypadków wynosi 1-3 dni robocze. Dłuższy czas oczekiwania dotyczy lamp zmodyfikowanych lub z kloszami witrażowymi (klosz musi najpierw wykonać witrażysta), nie przekracza on wtedy jednak 5 dni roboczych. Czas oczekiwania wydłuża się również pod koniec roku, czyli w miesiącach październik - grudzień, ale z doświadczenia wiemy, że nie przekracza on 5 dni roboczych (oczywiście z małymi wyjątkami, które zawsze mogą się zdarzyć).

Za lampy możesz zapłacić na 3 sposoby:

1.Przelewem bankowym na konto:
MN Interiors
ul. Świdnicka 27/55
40-711 Katowice
Numer konta: 10 1140 2004 0000 3802 7744 0161 (mBank)
W tytule przelewu proszę  podać imię i nazwisko zamawiającego oraz ewentualnie symbole zamawianych lamp i kolor kloszy.

2.Przy odbiorze przesyłki kurierowi (czyli za pobraniem)

3.Gotówką w czasie odbioru osobistego zamówionych lamp

Darmowa przesyłka kurierska przez cały rok!

Bez względu na sposób płatności kupując u nas nie zapłacisz za przesyłkę kurierską - zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym jak i kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Darmowa przesyłka dotyczy wyłącznie zamówień złożonych przez Sklep internetowy - na serwisie Allegro.pl obowiązują normalne opłaty za przesyłkę.

Życzymy udanych zakupów!


Szkody transportowe

Klienci często pytają: 'Co w sytuacji, kiedy dotrze do mnie stłuczony klosz?

Zapewniamy: Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. W takiej sytuacji prosimy o dowód szkody w postaci zdjęcia takiego klosza - może to być zdjęcie przesłane telefonem komórkowym (wiadomość MMS) lub zdjęcie wykonane aparatem cyfrowym (wysłane na nasze adres mailowy). W zależności od pory dnia nowy klosz zostaje wysłany albo w ten sam dzień albo następny, oczywiście również kurierem DPD.

Wyjątek stanowią klosze witrażowe (Seria 'O'), które wykonywane są ręcznie na zamówienie przez witrażystę i czas oczekiwania na wysyłkę wynosi wtedy kilka dni roboczych.

Proszę pamiętać, że to my ponosimy wszystkie koszty związane wysyłką nowego klosza. Dokładamy wszelkich starań, aby pakować paczki starannie i bezpiecznie.

Zwroty

Otrzymałeś lampy, lecz wahasz się czy dokonałeś dobrego wyboru? Nie ma problemu - będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie Internetowym w terminie 14 dni kalentarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny (licząc od dnia odbioru osobistego lampy lub odbioru od firmy kurierskiej). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji na przykład pisemnie na adres MN INTERIORS MARCIN NORAS; ul. Świdnicka 27/55; 40-711 Katowice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Regulamin Sklepu”. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwykle środki zwracamy w ciągu 1-2 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. 

Przesyłkę proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: MN INTERIORS MARCIN NORAS; ul. Świdnicka 27/55; 40-711 Katowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli przesyłka zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący, chyba, że zgodzi się na odebranie przesyłki przez kuriera z firmy DPD, z którą współpracujemy - w takim przypadku Kupujący nic nie płaci za koszty przesyłki zwrotnej. 

Pamiętaj - lampy możesz podłączyć do prądu w celu sprawdzenia ich działania.

Najlepiej byłoby, aby lampy zapakowane były w pudełka, w których przyjechały. Po pierwsze unikniemy w ten sposób szkód transportowych, a po drugie jest to wygodniejsze dla Ciebie, ponieważ nie musisz się martwić o zakup kartonów czy folii bąbelkowej.

Prosto i szybko!

Reklamacje

Są to niezwykle rzadkie sytuacje, lecz bardzo nieprzyjemne dla obu stron transakcji. Każdy może się pomylić, każdy może mieć słabszy dzień. Dlatego jeśli zdarzy się, że otrzymana lampa pod jakimś względem jest niezgodna z tym, czego oczekiwałeś:
 Poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo. Omówimy szczegóły reklamacji i ustalimy dzień oraz godzinę, o której kurier przyjedzie po lampę. 
 Zdecydowanie nalegamy, aby lampa zapakowana była do pudełka, w którym przyjechała. Po pierwsze unikniemy w ten sposób szkód transportowych, a po drugie jest to wygodniejsze dla Ciebie, ponieważ nie musisz się martwić o zakup kartonów czy folii bąbelkowej.
 Maksymalnie do 14 dni roboczych otrzymasz nową lampę. Jest to oczywiście maksymalny czas, a w praktyce termin ten wynosi 3-6 dni roboczych.
 Reklamacja może również dotyczyć klosza, który dotarł w paczce stłuczony. W 90% przypadków na następny dzień roboczy wysyłany jest kurierem nowy klosz. Pozostałe 10% przypadków to klosze na przykład witrażowe, które musimy na nowo zamówić u witrażysty.
 Reklamacja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, ponieważ to my opłacamy przesyłki oraz koszty związane z naprawą.
 Reklamacje są dla nas priorytetem, dlatego dbamy o to, aby cała procedura przebiegała jak najszybciej.


                     
O naszych lampach
Lampy na zamówienie
Klienci o nas
Strona główna
Dlaczego my?
Odbiór osobisty
Dostawa i płatność
Zwrot i reklamacja
Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Kontakt
Żyrandole mosiężne
Dwuramienne mosiężne
Jednoramienne mosiężne
Plafony mosiężne
Biurkowe mosiężne
Kinkiety mosiężne
Podłogowe mosiężne
Spoty mosiężne
Lampy zamkowe
Lampy pałacowe 

Zapytaj lub zamów telefonicznie:

 +48 535 928 455

lub mailowo:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Nasze dane:

MN Interiors
Marcin Noras
ul. Świdnicka 27/55
40-711 Katowice 
NIP 954-259-42-36
REGON 242865652 

Otrzymaliśmy certyfikat dbałości o sprawy konsumenta: